torstai 31. maaliskuuta 2016

Kevät päivitys




Oon niinku viimeks joskus talvella käyny täällä.
Schaisse miten aika juoksee vaikka
nythän mulla ois ollu olevinaan aikaa tänne päivitellä
 mutta ei sit vissiin ollu mitään päivittelyn aihetta.
 EiPÄ!

Nii, oon siis kuus viikko lusmuillu kotona, 
huomenna paluu töihin, aurinko paistaa ja sillee.

No tuon kuuden viikon aikana on tapahtunut seuraavaa:

Ainakin. Oon varmaan unohtanut monta asiaa.

Edelliseen postaukseen viitaten; ulkovaate kriiseily on
 selätetty ja herran uusi puku on jo käytössä. 
Turkoosi semmonen nätti puku (äitin silmään), softshellii ja kaikkee. Oijjoi.

Päivä on pidentynyt ihan kauheesti! Mikä fiilis lähtee töihin ja tulla sieltä valoisan aikaan! Luulisin.

Muuten oon kotona pirttihirmuillut mutta käytiin
 me pienimmän kanssa mummilassa pari päivää. Khyllä vaan, päätin olla rohkea ja lähteä parin tunnin automatkalle ihan kaksin!! Ja se meni LOISTAVASTI!
Se maaseudun hiljaisuus. Mä niin tykkään.
 Ajatus maalle muutosta on lienee siirretty siihen kun lapset muuttaa kotoa. 
Ellei napsahda lotossa enemmän ko kymppi. Dream on.

Sitäkin olen miettinyt että mitä tässä elämällään tekis. Oliks tää nyt tässä ja tätä samaa nyt vaan jatketaan vai mitähäh?
Idea riihi tuotti jotain mutta saanko mä ikinä aikaiseksi ja uskallanko onkin sitten seuraava askel. Kestääks mun hermo? Entäs muitten? Pitää kypsytellä, tiijättehän te..
En vaan muista koska olisin ollut näin innoissani. Ehkä tätä on siis kokeiltava!

Heijoo ja kirppis pöytä oli mulla pari viikkoa! Tää on niiiin mainitsemisen arvoinen asia koska tavaroiden läpikäyminen on jotain niin tuskallista, lähinnä siks ko sitä on niin stanasti! Ja se hinnoittelu! Mutta kannatti! Annoin lasten jopa ostaa ihan vitosella karkkipäivän karkit! Kummankin!!


Siinä kai ne tärkeimmät.

Tällä menolla palaan vissiin jossain juhannuksen tienoilla.

See ya!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti