keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Vessa hommia





Kylppäri, 
tuo naisen kaunistautumis paikka.

Tämä on tilana kyllä nähnyt vaikka sun mitä.
Ja aina oon ollunna tyytyväinen kunnes keksin jotain uutta.
Luonnollisesti.

Tässähän on ennen ollut suihkukaappi, 
juuri tuossa missä on nykyisin 
minun ihan itse omilla pikku kätösillä nikkaroima pöytä.

Monen monituisen muutoksen kautta ollaan tässä tilanteessa että
kaikki minun purkit (joita ei edes minun mielestä ole paljoa) 
ovat yhdessä paikassa ja valoa on niin että silimiä häikäisee.

Siltikään isompaa remonttia ei ole tehty, 
alkais olla tarvis mutta pärjätään kyllä näinkin.


Uusin hankinta on nämä hyllyt.
Juu ne on tauluhyllyt, 
suorastaan täydelliset tähän tarkoitukseen.

Jos nyt muistaisi käyttää nuitakin myrkkyjä ;)
ennen ne oli tuon verhon takana.


Koruteline on muunnelma aterinlokerikosta.
Siinä on lähes kaikki ylimääräistä 
mutta ei sitä tyhjänäkään kehtaa pitää.


Olen hajuvesien ystävä mutta en muista käyttää niitä.
Ehkä kun laittautuu ja lähtee ihmisten ilmoille niin EHKÄ.
Tuntuu tosin ettei missään enää saa/kehtaa olla hajustettu, 
aina joku nyrpistelemässä.


Jos mä jotain vielä kaipaisin tänne niin se on raikas tuoksu.

Sitä kun käyttää mun lisäksi kolme miestä joista
 kahdella (kohta kolmella) tuntuu olevan vaikeuksia tähdätä pönttöön. 
Vaikka hyvin ne on oppinut kun pistän siivoamaan roiskeet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti