sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Täsä mä oon.



Whoot?!
Marraskuussa viimeks käyny täällä. Hupsista keikkaa.

No tämmönen pika päivitys taas ja voin kai sit unohtaa tän vähäks aikaa.

Mitäs tässä nyt on marraskuun jälkeen tapahtunut?
Paitsi mun kymmensormi järjestelmä unohtunut viime vuoteen?

No.

Mä palasin töihin joulukuun alussa. Ja onpas ollut hitokseen tosi kivvaa, siinä oli ne joulutohinat kaupan alalla kun olen ja pääsin vähän piipahtelemaan muissakin toimipaikoissa. Nyt tehdään inventaariota ja onko väärin sanoa jos tähän mennessä sekin on ollut ihan siedettävää? Tuskaisin osio on vielä edessä tosin.

Yhtenä pakkasaamuna lähdin pikkusen aikaisemmin ja kerkesin matkalla pysähtyä kuvailemaan.


Eelihän jäi sitten iskän kanssa kotio. Aloittaa hoidon tuossa viikon päästä. Jännitysmomentti numero 1 tällä hetkellä koska jokin minussa huutaa et "mää en haluu!!" mutta sitten.. kaks edellistäkin pärjäsi tosi hienosti (leikitään että mä olen unohtanut ne alun tervaiset aamut kun väkisin pidin kolme vuotiasta paikoillaan että saan sille ulkovaatteet päälle kun se ennen sitä oli jo kertaalleen riisunut päivävaatteetkin. Päiväkodilla sitten vein ensin rauhallisen 1-vuotiaan ja palasin hakemaan autosta raívoavan kolme vuotiaan omalle osastolleen. Jep. Nevö foget!). Mut hyvin se mennee! Paitsi ehkä automatkat, herra kun ei tahdo viihtyä yksin takapenkillä. Mut ehkä nekin ajan kanssa.

Itse ihana Eelimme kävelee aina vain pidempiä ja pidempiä matkoja. Nopeiten pääsee edelleen nelivedolla. Hampaita on se neljä, viiden kurkistaa jo. Imuri on tosi mielenkiintoinen ja viihtyy imuroimassa ihan hyvin tovin. Kiipeilee ihan joka hiton paikkaan, ei siis voi jättää valvomatta hetkeksikään. Aikamoinen ilopilleri vaikka isänsä mukaan vetääkin jopa tunnin mittaisia itkuraivarikohtauksia. Yöt menee niin ja näin, välillä paremmin, toisinaan huonommin. Maito maitona ei tunnu sopivan, vaippaa saa vaihtaa laskujen mukaan parhaillaan 9 kertaa seuraavan noin kuuden tunnin aikana,  mutta kokeillaan sitä jonkun ajan päästä uudestaan, kuitenkin muut maitotuotteet käy ja syö aikalailla kaiken mitä eteen laittaa. Sormin tosin, lusikka lentää kaaressa selän taa. 



Ehkä mä saan aikasiks raavittua kasaan postauksen 
mitä kaikkee kivvaa oon tässä kotia hommannut.
Eli sisustusjuttuja. Mun lemppari aihe!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti