perjantai 14. lokakuuta 2016

Testasin! Lumene puhdistusvesi


Siis määhän olen tämmönen tuotetestailija.

 Mun beutycorneri pursuaa purkkia ja purnukkaa.
En ymmärrä incistä just mitään. Sen tiiän että parabeenit on pahasta, hyihyi. 

Jos ostan tietoisesti tuotteen niin olen tehnyt siitä kattavan taustatyön ennenkuin ostan. Lähinnä blogeista ja lehdistä. Suurin osa minun hyllyjen täyttäjista tulee Livboxista. Kuuklaa jos et tiiä jo.

Tässä kuussa tuli tämä mm. Lumenen puhdistusvesi.
Äsken sitä eka kerran testasin.

Eka ajatus oli että riittääkö tämä minun naamaan.
Purkki on siis pieni.
Mutta mä olenkin aina ollut ihan hiton huono arvioimaan määriä. 
Ja mittoja. Ja matkoja. Ja painoja.
 Mitä näitä nyt on.

Riittihän se.


Kuus vai seittemän vanulappua siihen meni.
Silmienympärystä kirveli se hinkkaaminen vaikka kuinka hellästi olevinani toimin.

Siitä kun pääsin ohi ja hetken tuulettelin naamaani niin tajusin
että eipä muuten kiristä yhtään!
Ja se on jotain mun naamassa.

Että ihan mainio tuote silleesä!


Se mikä mua näissä puhdistusaineissa ilman vettä ärsyttää on se että niistä tulee roskaa.
 Voisin tietysti jollain pestävällä pehmeällä, ohkasella pyyhkeellä korvata ne jatkossa.
Aikaakin siinä tuhraantuu hinkatessa ripsaria pois, puhumattakaan jos käyttää enemmälti silmämeikkiä. Sua tiijä sitte.

Mutta ei. 
En usko että meistä hyvät kamut tulee. 
Jossain mökillä tai muualla missä ei juoksevaa vettä tuu niin tää on varmasti passeli mutta 
1: kuka meikkaa mökillä?
2: mökillä saunotaan hei kamoon! Jos ne meikit nyt naamassa jostain syystä on niin en oo ihan niin tarkka, pesen ne saunassa pois vaikka koivu shamppoolla.

Että testattu on.
Ei pääse jatkoon,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti