maanantai 18. toukokuuta 2015

Haaste hommia



Supermutsin ihka eka haaste pukkasi lempparini Kuusin kotona- blogista.
Oon vähän matkiapina ja läräsin vähät kuvat kesistä tähän seuraksi. Mitenkään ne liity tekstiin. 


1. Parhain kesämuisto

Lapsuudessa varmasti mummola kesät. Nykyisin, noiden mummola kesien jälkeen, mieleen on jäänyt  yleensäkkin kesät perheen kanssa. Kauheesti me ei käydä missään koska mä en siedä ihmispaljoutta (viittaan tällä nyt lintseihin ja muihin semmosiin ihmishelvetteihin). Sitten on ne kesät kun on päästy mökkeilemään. Hiljaiset illat saunan kuistilla kylmä siideri kädessä. 

Oikein katsoit. On siellä Puijon torni!


2. Tulevan kesän suunitelma

Isolle kirkolle mennään pariksi päiväksi heti koulujen loputtua. 
Muutapa ei olekaan. Fiiliksellä mennään.



3. Parasta just nyt

Vauvavuosi. Ystävät. Perhe. Aurinko.




4. Lempi vuodenaika

Emmä oikein tiiä. Jokainen vuoden aika on lemppari, mitä nyt talven leudot kelit vähän tökkii.
Jos tiedät mitä tarkoitan.



5. Vuoden aikaan sopiva lempijuoma

Kahvi käy aina.



6. Lempivaate ja miksi

Ihan Me&I:n lökpöksyt. Koska vauvakilot,



7. Jos olisin töissä sirkuksessa, mikä taiteilija olisin

Varmaan se tonnin keijukainen.



8. Kaunein kukka

Tääki vaihtuu niin fiiliksen mukaan. 
Mä tykkään kaikista kukista joita mulle tuodaan.
 Paitsi hyasintit. Niitä mä en vaan osaa hoitaa.



9. Lempituoksu

Just leikattu nurmikko!
Hajuvesissä vuosien lemppari on Givenchyn Organza

10. Mitä pidän tämäntyylisistä haasteista

Just fine.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti