tiistai 3. marraskuuta 2015

ihan tällee pikaseen taas




Oon huomannunna että kovin on postaukset kuvattomia mutku tässon vähä hoppu aina kun päivittelen tätä.

Ihan ensteks pakko hehkuttaa että pikku tyypin eka hammas on puhjennut!
Niinku VIHDOIN!
Se tuli ylös, etu hammas tietty ja viereen on ihan just silleesä puhkeemassa toinen.
Alas eteen myös.
Että vaikka mulla meinaa välillä hermo mennä kitisevän vauvvan (vielä hetken voin sanoa vauvvaksi) kanssa niin yritän muistaa ettei hän turhaan kitisejavingu.


Juu ja hän kiipeilee.
Tulee myös alas vaihtoehtoisesti rytinällä tai sitten ihan nätisti.
Yleensä ihan nätisti.


No sitten mulla oli yks hetki vähän tylsää niin revin sitten alas eteisestä tapettia ja tilasin uutta kun niin kivan ja edullisen löysin.
Ajattelemattona revin myös niin sanotusti väärältä seinältä kun ajattelin että sekin tapetoidaan. 
No ei tapetoida kun se näyttäs ihan urpolta.
Selitän sitten.
Tästä mä raportoin kunhan se homma saadaan valmiiks.

Parin viikon sisään ootellaan uutta sänkyä saapuvaksi.
Vanhasta pitäis hankkiutua eroon ja oon ihan sitä mieltä että roviolle vaan.
Mies kun tykkää tuosta moottorisahastaan ja niin innoissaan aina polttelee kaiken mikä suinkin soveltuu poltettavaksi.
En tiedä mitä olen ajatellut kun sen aikoinaan ostin, siis se runko on se josta en oo tykännyt varmaan ikinä ja itse sen valitsin.
Syytän siitä hormooneja koska odotin silloin keskimmäistä.
Eli tästä on aikaa reilu kahdeksan vuotta.
Ihan oli aikakin päivittää sänky.

Synttäri valmistelut etenee ja kutsut odottaa tuossa postiin pääsyä.
Ensin pitäisi vaan ne postimerkit muistaa ostaa.
Asia joka unohtuu AINA!

Keittiössä (hei tästähän mulla on kuva!) halusin edes jotain pientä piristystä ja
niin mikro siirtyi lasten kiusaksi hyllylle.
Oli ennen siis tuolla nurkassa.



Tosin tulossa on myös jotain tilaa vievää kapistusta 
että näinköhän tämäkään järjestely pysyy.

Hah. Tulihan edes pari kuvaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti